[VIDEO] “Comel Teruk! Peminat Seronok Tengok TikTok Syazwanie Dan Anaknya” – Syazwanie Yazip

Comel Teruk! Peminat Seronok Tengok  Syazwanie Yazip Ajar Anak main TikTok. Sememangnya hati manusia memang mudah tercuit apabila melihat keletah bayi yang comel kan?

Pasti ramai antara korang yang follow anak-anak artis hanya kerana mahu melihat keletah mereka kan? , Tak dapat dinafikan keletah bayi kecil ni memang boleh buat kita tersenyum seorang diri.

Baru-baru ini netizen ada terlihat satu perkongsian dari Instagram milik model muslimah , Syazwanie Yazip. Tersenyum netizen melihat keletah anak comel  ini yang diajar oleh ibunya bermain TikTok.

Ok lah, taknak cakap banyak, jom korang tengok video macam mana aksi Syazwanie Yazip dan anaknya.

VIDEO:

Aduh lucu betul bila tengok dua beranak ni. Syzwanie pun tak kurang kelakar juga. Pecah perut menahan ketawa melihat telatah ibu dan anak ini.

Rata-rata Netizen merasakan Syazwani dan anaknya sama-sama comel!

APA KATA NETIZEN: 

10kali Lebih Ulang Tengok

Why So Cute, Lashirs Muka Pasrah Ja Hahah

Nakal Mak Dia Huhu

So Nice And So Sweet So cute

Teks Oleh: Staff Kecoh Betul

Apa kata anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Kongsi Ya. Terima Kasih !! KB

 

Sumber:Ig syazwanieyazip

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*