[VIDEO] “Sak!t Hati Dgn Nur Ni,” – Watak Terlalu ‘Lemah-Lembut’, Amyra Rosli Kena Sekolahkan Netizen

Berkongsi sedikit sedutan drama Nur 2, Amyra Rosli meluahkan rasa apabila watak yang dipegang terlalu lembut dan melebihkan kawan baik daripada suami sendiri.

Sak!t hati pulak dgn Nur ni.. kenapa nak lebihkan kawan baik dr suami sendiri?”

Dihujani pelbagai reaksi netizen yang turut panas hati apabila watak yang dipegang terlalu ‘bod0h’ sehingga membuatkan penonton tidak senang duduk.

“Alamak nur, bangang tu simpan sikit kat dalam kocek.simpan untuk nur 3.”

Malah, Nur turut dikec4m apabila hanya berdiam diri walau mendapat g4ngguan s3ksual daripada Hamadi.

“Seumur hidup aku, tak pernah aku nak mar4h karakter sampai mcm ni.

“Bod0h dan kepercayaan tu melimpah ruah sangat pada suami untuk si Aisyah, yg si Nur ni pulak beng4p tahan je g4ngguan si Hamadi. Aduhai, perempuan jgn bagi diri anda dipijak pelis,” tulis salah seorang netizen.

Aduhai, mar4h sehingga membawa ke luar. Namun,  kami nasihatkan kepada kaum wanita, bertindaklah menggunakan akal fikiran supaya tidak mudah dipergunakan.

Foto – Instagram Amyra Rosli

Sumber: Gengjoyah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*